Умови повернення товару
Повернення товарів, придбаних на сайті https://mars-hydro.ua, здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та інших положень українського законодавства.У разі повернення замовлення, яке було доставлено кур'єром на відділення/склад «Нової пошти» або оплачене через сайт, кошти повертаються на рахунок клієнта, з якого була проведена оплата. Повернення коштів Покупцю здійснюється протягом 30 календарних днів.
Процедура повернення товару:
- Зв'язатися з нами за телефоном: +38 (093) 917 44 62.
- Відправити на електронну пошту info@mars-hydro.ua:
Оригінал заяви, товар та супровідний лист необхідно відправити за адресою: м. Київ, Нова Пошта, відділення № 323, отримувач: Романенко Андрій Васильович, тел.: +38 (093) 917 44 62.
- Заповнену заяву на повернення товару.
- Супровідний лист.
- Сам товар, який ви бажаєте повернути, або акт про його списання сервісним центром.
Оплата за доставку великогабаритних товарів або товарів вагою понад 5 кг здійснюється за рахунок отримувача.
Необхідна інформація для заяви на повернення:
- Причина повернення.
- Найменування товару, що повертається.
- Номер замовлення.
- Повна вартість товару.
- Банківські реквізити для повернення коштів.
Увага!
Повернення коштів можливе тільки шляхом банківського переказу на рахунок, з якого була проведена оплата.
Правила повернення товару протягом 14 днів:
Повернення товару належної якості:
Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний у Продавця, якщо товар не підійшов за формою, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін здійснюється, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також є документ, що підтверджує покупку.
Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994.
Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець може вибрати інший товар із наявного асортименту з перерахуванням вартості, або отримати назад кошти, або дочекатися надходження товару.
Повернення товару неналежної якості:
Товар неналежної якості – це товар із недоліками. Якщо такі недоліки не були обумовлені продавцем, покупець має право вимагати:
- Пропорційного зменшення ціни.
- Безкоштовного усунення недоліків товару.
- Відшкодування витрат на усунення недоліків.
У разі виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну покупець має право вимагати:
- Розірвання договору та повернення коштів.
- Заміни товару на аналогічний або на інший товар з наявного асортименту.
Якщо товару немає в наявності, заміна здійснюється протягом двох місяців. У разі неможливості заміни товару вчасно, покупець може вимагати повернення коштів або інші дії, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Всі інструкції щодо пересилання товару можна отримати, зв'язавшись за телефоном: +38 (093) 917 44 62.
Приклад оформлення банківських реквізитів:
- Банк отримувача: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
- Код банку (МФО): 305299
- Отримувач: Петров Петро Петрович
- Ідентифікаційний код отримувача: 01234567890
- Рахунок отримувача (IBAN): UA